+38 (067) 888-36-88
Відділ продажу
+38 (063) 888-36-88
Відділ продажу
+38 (0362) 460-111
м. Рівне, вул. Біла, 16
Прайс-лист

Гарантія виробника


Гарантійний термін на котли компанії Raotherm
становить 5 років з дня введення обладнання в експлуатацію. При відсутності документів про продаж і відповідних відміток у талоні гарантійний термін буде рахуватись з моменту виготовлення котла.

Введення в експлуатацію котла має відубватись офіційним сервісним партнером, сертифікованим до даної марки обладнання, в штаті якого є сертифіковані спеціалісти навчені та допущені на даний вид роботи.

Дата введення котла в експлуатацію фіксується в гарантійному талоні і завіряється штампом сервісної організації, яка проводила запуск.

З дати проведення запуску настає гарантійний термін, в період якого компанія зобов’язується виконати безкоштовний ремонт і заміну дефектних запчастин при поломці/неправильній роботі котла. Зобов’язання по виконанню гарантії бере на себе та організація або особа, які здійснили перший запуск обладнання (за відсутності інших гарантійних угод). Якщо Ви ввели в експлуатацію котел самі або скористалися послугами приватного майстра, то і робити ремонт в гарантійний період Вам доведеться самим!

Починаючи з 13-го місяця експлуатації, гарантія дійсна тільки при проведенні обов’язкового щорічного технічного обслуговування. Щорічне сервісне технічне обслуговування проводиться за рахунок клієнта, або входить у вартість договору на обслуговування обладнання.

В яких випадках гарантійні зобов’язання втрачають свою силу:

Недотримання вимог, зазначених в правилах з встановлення та експлуатації, використання виробу в цілях, для яких воно не призначене;
Недбале зберігання, механічні пошкодження при транспортуванні або монтажі;
Пошкодження, викликані замерзанням води і погіршенням роботи обладнання з причини утворення накипу;
Неправильно чи неповно заповнений гарантійний талон, відсутність документів або відміток, що підтверджують введення виробу в експлуатацію (перший запуск);
Якщо ремонт, запуск в експлуатацію приладу був проведений неуповноваженими на те організацією або особою;
Неправильне підключення опалювального приладу, а також несправність (невідповідність робочим параметрам і безпеки);
Якщо дефекти виникли внаслідок потрапляння всередину опалювального приладу сторонніх предметів, рідин, комах і т.д.

×
Any questions?